středa 7. ledna 2015

Food Inspiration 1/56 2015

8 komentářů :
Návrat ke kaším. A hlavně k arašídovému máslíčku, i když je kalorické jako prase. Momentálně u mě vede Rýžová Nominal a bezlepkové ovesné vločky, které jsou zatraceně drahé. Co mě zklamalo, jsou vločky teffové, tak z nich možná něco upeču a dám sem pak recept :) Amarantové vločky chutnaly překvapivě dobře a pohanková vítězí nad jáhlovou deseti body. Dětská bezlepková kaše (co to sakra?! ) od Labety je krásně sladká, a to má celkem ucházející výživové hodnoty.
Momentálně nejoblíbenější kombinace - kávová kaše, másličko a mražené maliny 

Vanilková kaše s banánem, skořicí a ar.máslem
Čokoládovo-kávová kaše s kostičkou čokolády HELLO MY NAME IS CARAMEL BROWNIE  (#heaven ) 

Čokoládová kaše s čokoládou navrch a máslíčkem
V posledních dnech jsem si zamilovala Tofu tvaroh s domácím lískooříškovým mlékem a vanilkou. Když přidáte mražené maliny, protože je to to nejlepší ovoce co existuje, tak máte relativně zdravý dezert, který má dost bílkovin. :)


A nakonec pár obědů a večeří

Brambory a vegetariánské karbanátky

Kuskus se zeleninou

Palačinky

Chilli con soja s celozrnnou rýží

Špagety s rajčaty a jinou zeleninou a tofu

A co dobrého jste měli vy? :)
Jaká je vaše oblíbená variace kaše? Ráda se nechám inspirovat :)

8 komentářů :

  1. Jůů, můžu se zeptat, jak jsi udělala ty karbenátky? :3 a nic si z toho nedělej..:D taky furt jím arašídové máslo.

    OdpovědětVymazat
  2. Jidla vypadaji moc chutne, diky za clanek :-) Muzu se prosim zeptat, kolik cca prilohy(kuskus,ryze) si davas? Diky moc, at se dari :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně, už se těším na svou zítřejší kašičku...! :D
    Mimochodem, shodou okolností jsem dneska zkoušela poprvé tofu a zbyla mi ještě půlka v lednici, mohu se zeptat, jak děláš ten tofu tvaroh? :)
    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Vezmu tofu natural (existuje i silk - speciálně na dezerty, ale to mě chuťové vůbec neoslovilo), přidám trochu rostlinného mléka, vanilkový extrakt a agáve sirup, a to celé pomixuju dohromady :)

      Vymazat
  4. Vše vypadá krásně, kaše máš krásně nazdobené - to mě se nikdy nechce :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat