neděle 11. ledna 2015

Food inspiration 2/56 2015

5 komentářů :
Poprvé se mi podařilo zachytit všechno co jsem tento týden snědla!  Normálně toho zas tak moc nejím. Kecám, jím toho mnohem víc Snad vás to bude inspirovat :)





Pondělí 
Raw snídaně - maliny, jablko, ananas, banán a datle
Oběd - tofu v marinádě, špagety a plno zeleniny
Večeře - tortila s uzeným tofu a zeleninou
Úterý

Další raw snídaně - jahody, jablko, banán a štrůdl od Dewi
Oběd - boloňské špagety
Večeře - cuketové rizoto

Středa
Maková kaše s nektarinkou a latté
Bramborové taštičky s čokoládou
Špagety s rajčaty a bazalkou

Čtvrtek

Snídaně - Pohanková kaše s nektarinkou s kokosem


Oběd - Sója na kari s celozrnnou rýží
Večeře - hranolky a tofu 7 pepřů
Pátek

Snídaně - kakao, wafle s jogurtem a banánem
Oběd - Kuskus s jahodama a bánem
Raw dezert - banán s čokoládou
Večeře - Kukuřičné špagety s rajčaty a bazalkou
Sobota 

Snídaně - ovesná kaše, nektarinka,čokoládové a gumové bonbony a v hrníčku je kafe
Oběd - palačinky s marmeládou a jahodama a v hrníčku je opět kafe :D
Večeře pro dva - já mám rýžové nudle, tofu a zeleninu a na druhém talířku jsou vaječné nudle, šmakoun a zelenina
Neděle
Nejbožejší lívanečky (opět s banánem) 

Tak abych to shrnula - měla bych jíst méně tofu, přestat být takový špagetový maniak a ubrat s arašídovým máslem a banány ! :D Taky máte nějaké závislosti ?

5 komentářů :

  1. Všechno vypadá báječně. Ale lívance a palačinky určitě vedou ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ikdyz nejsem vegan a maso jim pomerne casto, vsechny jidla vypadaji naprosto skvele a chutne..libi se mi ta pestrost :-) Muzu se zeptat o (alespon priblizny) recept na to cuketove rizoto? Davas tam napr. loupana rajcata? Diky moc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Waffle, banán s čokoládou, kašičky a hromada ovoce...? Co mi to děláš! :D Proč to čtu takhle večer... :D Nebudu lhát, dala bych si skoro vše... :D
    Debie

    OdpovědětVymazat
  4. No, takhle můj jídelníček nevypadá, každý den, takže jo, na váhu se fakt bojím stoupnout :D Jinak to jídlo vypadá všechno skvěle, asi budu muset některé tvoje recepty vyzkoušet, protože mi dost sochází inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opět nádhera :) A ty nejíš svačiny?

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat