pondělí 26. ledna 2015

Food Inspiration - 4/56 2015

3 komentáře :
Nevím jak vás, ale mě rozhodně do nového dne nastartuje jenom pořádná snídaně. Žádná mini porce cornflaků s půlkou jogurtu! A to jsem dřív nesnídala vůbec. Jak jsem jenom mohla.   A co se týče slaných jídel - nikdy mi nepříjdou tak fotogenická jako ta sladká. Máte to stejně?
Božské lívanečky s karobovou čokoládou a čokoládovou kávou


Pohankové palačinky a úžasná irská káva

Těstoviny s rajčatovou omačkou

Božská káva v roztomilém hrnečku, zase se ze mě stává závislák

Špaldová krupicová kaše, jahody, čokoláda s marcipánem a arašídové máslo #tohle je nebe



Tropická ovesná kaše, ananas, kokos, banán a čokoláda

Mrkvové lívanečky a skvělá káva

Bezlepkový chléb s arašídovým máslem a banánem, a místo kávy čaj! káva přišla až později

A na čem si v těchto zimních dnech ujíždíte vy? :)

3 komentáře :

  1. Jů, všechno to vypadá parádně! Hlavně ta Špaldová krupička. To je moc povedená fotka, při pohledu na ní se mi sbíhají sliny. I tropická ovesná je moc pěkná. Palačinky a lívanečky jsou jedna báseň, především ty mrkvové, ty vypadají božsky. Chlebík s arašídovým máslem a banánem je nejlepší. To bych klidně jedla i k večeři :D Těstovinky jsou taky super. Já je miluju, mohla bych je jíst každý den. Dají se zkombinovat s čímkoliv a vždycky chutnají výborně :))

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno vypadá naprosto skvěle!! :3 Ty palačinky a lívance.. Děláš si je na snídani nebo normálně v průběhu dne? :)
    Jinak nechci si tady dělat nějak reklamu nebo něco podobného:D, ale na blogu probíhá giveaway, tak jestli nemáš zájem se zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno to vypadá krásně.Úplně mi děláš chutě:)

    OdpovědětVymazat